A teljességében megélt NŐISÉGÉRT - www.regosvolgyiregina.hu

Asszony, gyógyítsd meg önmagad!

Az emberi test csodálatosan megalkotott mestermű, s a női test különösen ámulatba ejtő. Azon túl, hogy képes életet hozni a világba, olyan eszközökkel és lehetőséggel ruházza fel a nőket, melyek által képessé válhatunk önmagunk megújítására és gyógyítására. A női szenzibilitás, fogékonyság a finomabb érzetek, érzelmek, erők és energiák felé megnyitja azokat a kapukat bennünk, melyeken keresztül egészen finom szinteken válunk képessé kapcsolatba lépni és kommunikálni testünkkel, s hatni a benne zajló folyamatokra, s ezáltal gyógyítani önmagunkat.

Az év elejére ütemezett szűrővizsgálaton állapították meg, hogy a méhemben polipok vannak. Az orvosom mindenképpen műtéti eltávolítást javasolt, úgy vélte ez elkerülhetetlen lesz. Számomra azonban nem volt opció az, hogy a méhemet bármilyen tekintetben is művi úton bolygassák, így időt kértem... Néhány éve, mióta volt egy szomorú tapasztalatom egy várandósságból adódóan, sokat fogalakozom a nőiséggel, szakralitással, a női test bölcsességével és üzeneteivel, így tudtam arról, hogy nekünk nőknek számos eszköz áll rendelekzésünkre ahhoz, hogy képesek legyünk újra egészségessé tenni méhünket és női szerveinket. Bár meg voltak a napi rutin gyakorlataim elkezdtem összegyűjteni azokat a dolgokat, amelyekkel felvértezve felvehetem a harcot a problémával, megtisztítva méhemet mindentől, aminek nincs helye annak terében. Használtam és bővíteni kezdtem az eddig megszerzett tudásom, megismertem más nők és asszonyok gondolatait, intuitív meglátásait, praktikáit. Volt, amit elvetettem, s volt, amelyet a tapasztalat próbájának vetettem alá. 

Gyógyulásunk mindig egy mélybeszállás. Alá kell ásni minden megkopott, szinte már elfeledett gondolatnak, emléknek, ami női szerveink normálistól eltérő működéséhez vezetett bennünket. A harc, ahogy az előbb fogalmaztam nem a testünk ellen irányul, hanem az ellen a részünk ellen, vagy éppen az ellen a részünkért, amelyik korábban nem volt képes a szembenézésre, szembesülésre, őszinteségre, megoldásra, feldolgozásra életünk eseményeivel, megéléseivel kapcsolatban. Betegségeink mindig nagyon pontosan fogalmaznak, ha nem értjük az üzenet lényegét az éppen azért van, amiért akkor sem tudtunk szembenézni a problémával, amikor még azt a külvilágban lett volna lehetőség kezelni. De a testben nincs hazugság... addig kell forgatni, ízlelgetni, körbenézni a betegség, vagy elváltozás szimbólumait, míg az elme kontemplatív nyitottsága meg nem mutatja a kiváltó okot, vagy épp a gyógyulás lehetéséges módját.

"Minden gyógyulás öngyógyítás" - mondja az ősi görög bölcsesség, s valóban így van. Ahogy sorsunk alakulása, úgy egészségünk záloga is kezünkben van. De mit tehetünk pontosan, ha női szerveinknek van szüksége gyógyító erőnk mozgósítására?

Számomra az első lépés az volt, hogy odáig eljussak, hogy a testem nem az ellenségemmé vált, csupán arra figyelmeztet, hogy valamilyen problémának a megoldása nélkül önmagamban nem haladhatok tovább. Történt velem, bennem valami, ami felett nem szabad átsiklania a figyelmemnek. Nem kudarcot vallottam, hanem lehetőséget kaptam, s hálás lehetek, mert tanulni és fejlődni fogok a gyógyulás útján. Szövetséget kötöttem hát önmagammal. Testemmel és elmémmel, s nőiségemnél fogva rám ruházott erőmmel. - úgy gondolom ezek a legfontosabbak, s egyúttal az első lépések is a gyógyulás felé.

Alaposan szemügyre vettem a betegség szimbólumait a szakirodalomban, de többet jelentett arra hagyatkozni, ami ezzel kapcsolatban intuitív szinten megjelent bennem kontemplációs gyakorlataimban. Próbáltam minél jobban megragadni a probléma lényegét, s mentális gyakorlataimban a test-elme kommunikációt kiterjeszteni magának a polipnak a megszólítására is, a leggyorsabb út az egyenes elve alapján. S lám-lám, egyszer csak beszélni kezdett... Minden mentális gyakorlat után írtam, rajzoltam, alkottam, hogy engedjem a lelkemnek a maga eszközeivel megfogalmazni a mondandóját. A törekvésem nem az intellektuális kimondásokra és megfogalmazásokra irányult, hanem hogy engedjem a méhemet beszélni: színekben, képekben, érzetekben, érzésekben és érzelmekben.

Hiszem, hogy a megoldást a mentális gyakorlatok adják a betegségek esetében leginkább, de a gyógyulást a test szintjén is segíteni kell, hiszen a test szintjén alakulnak ki. Ez volt az én receptem:

1. Természetes progeszteron készítmény, amely nagyon hatékony a legtöbb női betegség kezelésében. Fontos, hogy csak szakképzett hormonegyensúly tanácsadó útmutatása alapján használjuk, egy alapos hormonkép felállítását követően.

2. Étrendi változások, ami azt jelentette az esetemben, hogy nagy mértékben kivontam az étrendemből a tejet és tejterméket, a tojást, a színezékkel, tartósítószerrel és ízfokozókkal toldott élelmiszereket. Fokozatosan lemondtam a cukorról és minimálisra csökkentettem a húsfogyasztást. Vitaminokat alkalmaztam: D, C és friss búzafűvel is kiegészítettem az étrendem.

3. Speciális női testgyakorlatokat végeztem meditatív, testtudatos jelenléttel, melyek segítettek elmélyíteni a kapcsolatot a női szervekkel, kifejezettem a méhemmel, s fokozták a benne való tudatosságom.

4. Ricinuslajos méhmasszázst és pakolást alkalmaztam hetente 3 alkalommal, valamint speciális gyógynövényes méhgőzölést. 

5. Speciális, a méhre fókszáló relaxációs, kontemplatív és meditációs gyakorlatokat folytattam. Használtam imaginációs technikákat, melyek által "újra fogalmaztam" méhem terét. 

6. + egy kis női mágia 

3 hónap után mentem ismét kontrollra, ahol még mindig változatlan volt a helyzet... az orvos persze, már teljesen értetlenkedett, hogy miért nem engedem megműttetni magam, hiszen ez nem fog változni az eljárás pedig rutin műtét. Egész egyszerűen azért, mert bíztam a testemben, a méhemben lakozó erőben, s női erőm hatalmában, valamint azokban az alternatív terápiák és eszközök és nem adtam fel. Hálás vagyok magamnak ezért. 

Fél év elteltével, hogy megkaptam a diagnózist, a napokban újra kontrollra mentem. Nyoma sem volt egyetlen polipnak sem, a méhem egészséges, tiszta és erős, épp ahogy szerettem volna. Mindez a tapasztalat elegendő bizonyíték volt számomra, hogy lehetséges felébreszteni és működésbe hozni testünk öngyógyító erőit, s arra is, hogy ha képesek vagyunk felszabadítani, szabadon engedni zabolátlan női energiáinkat akár korábbról hozott, akár életünk feldolgozatlan, vagy tévesen integrált eseményeinek rablánca alól, akkor testünk és lelkünk újra ragyogóvá, erőssé és termékennyé válik, s tovább léphetünk személyes fejlődésünk útján immár tudatosan felismert és elérhető vált női erőnk és hatalmunk birtokában. 

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

© Holdköszöntő