A teljességében megélt NŐISÉGÉRT - www.regosvolgyiregina.hu

Újra Tavasz….

Március 20. Végre beköszöntött hivatalosan a tavasz. Hajnalban láttam első lépteit a kertek alatt. A télben meditáló természet befelé forduló energiái ismét elkezdenek kifelé áramlani. Egy kelta hagyomány szerint a mai Ostara napja. Ilyenkor a fény és a sötétség kiegyenlítik egymást.

A tavaszt szemlélni magamban olyan érzés, mint amikor a meditáció végén az érzékszervek elkezdenek ismét a külvilág ingerei felé fordulni. Elkezd újra kibontakozni a világ. A fák rügyeket, a virágok bimbókat fakasztanak lassan… megindul az élet erőinek áramlása. A végtelen körforgás egy új szakaszba lép. Minden színekkel, ízekkel, illatokkal telik meg újra.

A tavasz a kezdet. Eddig a sztázis és erőgyűjtés után megkezdődik az új teremtés. Ostara napját a magvetés napjának is nevezik. A föld befogadja az új életet, hordozza, majd átengedi a fénynek, a világ lényeinek javára és gyönyörűségére.



Számomra ez a tél más volt, mint a többi. Sűrű, mély és olykor sötét… Engedtem magamnak belül is megélni egészen. Visszahúzódtam, magamba fordultam, elengedtem az aktív cselekvést, s érzem, hogy mindez nem volt hiábavaló. A külső mozdulatlanságban, belül a mélyben nagyon is aktív folyamatok zajlottak. A Természet ritmusát követve, megtértem a Nagy Anya karjaiba, s a tél ideje alatt biztonságos ölében pihentem, de dolgoztam belül, s Ő a segítségemre volt ebben. Most, ahogy érkezik a tavasz engedem újjáéledni a lelkem. Leteszem a hótakaró súlya alatt leplezett terheket. Nincs dolgom velük tovább.

Ahogy ezen gondolkodtam, eszembe jutott egy részlet az Ószövetségből:

“Mindennek rendelt ideje van és ideje van az ég alatt minden akaratnak. Ideje van a születésnek és ideje van a meghalásnak; ideje az ültetésnek, ideje annak kiszaggatásának a mi ültettetett. Ideje van a megölésnek és ideje van a meggyógyításnak; ideje a rontásnak és ideje az építésnek. Ideje van a sírásnak és ideje a nevetésnek; ideje a jajgatásnak és ideje a szökdelésnek. Ideje van a kövek elhányásának és ideje a kövek egybegyűjtésének; ideje az ölelgetésnek és ideje az ölelgetéstől való eltávozásnak. Ideje van a keresésnek és ideje a vesztésnek; ideje a megőrzésnek és ideje az eldobásnak. Ideje van a szaggatásnak és ideje a megvarrásnak; ideje a hallgatásnak és ideje a szólásnak. Ideje van a szeretésnek és ideje a gyűlölésnek; ideje a hadakozásnak és ideje a békességnek.”

A tavasz derűs üdesége fordít egyet az élet könyvének lapjain. Egy tiszta oldal indul most, amire az élet áramlásának hullámai rajzolnak majd új képeket.  …és minden ellenállás hasztalan….

Üdvözlet a tavaszban újra ébredő Szellemnek!

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

© Holdköszöntő